Algemene voorwaarden
Artikel °1 Ondernemingsgegevens
Atelier Sivée
Filip de Pillecynstraat 29
9240 Zele, België
info@ateliersivee.be
ondernemingsnummer: 1021.979.726
BE31 0638 0603 3255
Deze e-commerce website, is een eenmanszaak met een maatschappelijke zetel te Zele.
Artikel °2 Toepasselijkheid & wijzigingen
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod en elke bestelling op de webshop en op iedere tot stand gekomen overeenkomst tussen de onderneming en de consument. Door een bestelling te plaatsen aanvaardt de klant deze voorwaarde. De klant ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail
Atelier Siveé behoudt zich het recht voor om deze Algemene Voorwaarden te wijzigen. De gewijzigde Algemene Voorwaarden worden op de website van Atelier Siveé gepubliceerd.
Artikel °3 Aanbod & prijs
Alle producten worden duidelijk en zo volledig mogelijk omschreven. Foto’s zijn illustratief, er kunnen kleine kleurverschillen voorkomen. Hou er rekening mee dat alles met de hand vervaardigd is, waardoor er soms kleine verschillen kunnen zijn tussen de twee stuks. Alle prijzen worden uitgedrukt in euro en zijn exclusief verzendkosten. Kennelijke fouten of vergissingen in het aanbod zijn niet bindend.
Artikel °4 Webshop
Deze e-commerce website werd zo goed mogelijk opgesteld maar helaas is het mogelijk dat de informatie die u op de website tegenkomt onvolledig, onjuist of niet up-to-date is. Atelier Siveé is niet aansprakelijk voor fouten in de webshop.
Twijfelt u over iets? Neem dan contact met mij op. Ik hoop dat u ondanks deze kleine foutjes toch een fijne bestelling kunt plaatsen in mijn webshop!
De artikelen in de webshop zijn niet op ware grootte afgebeeld.
De kleur van het product op uw beeldscherm kan afwijken van de werkelijke kleur van het product. Dit komt door verschillende factoren:
- De kleurinstellingen van uw beeldscherm kunnen de weergave van kleuren beïnvloeden.
- De belichting bij het maken van de product foto's kan de kleur van het product beïnvloeden.
- Uw computer kan een ander kleurprofiel gebruiken dan het profiel dat is gebruikt bij het maken van de product foto's.
Artikel °5 Voorraad
Wanneer u een bestelling plaatst en een artikel niet op voorraad is, zal ik u hier zo snel mogelijk per e-mail van op de hoogte brengen. Uw bestelling wordt kosteloos geannuleerd en het aankoopbedrag terugbetaald. Indien u toch een product zou willen bestellen dat uitverkocht is, kan u nog steeds contact opnemen via het contact formulier.
Artikel °6 Betaling
De klant betaalt elektronisch via de beschikbare betaalmethoden op de website. Bestellingen worden pas verwerkt na volledige betaling.
Artikel °7 Levering
De producten worden geleverd op het door de klant opgegeven adres.
Verzending gebeurt normaal gezien binnen de 3 werkdagen na ontvangst van betaling, zodat je ze doorgaans binnen de 3 tot 5 werkdagen de levering aan huis ontvangt. Eventuele vertraging wordt per e-mail gemeld.
Risico van verlies of beschadiging gaat over bij levering aan de klant.
Artikel °8 Retour & terugbetaling
Om hygiënische redenen kunnen gedragen oorbellen niet geretourneerd of omgeruild worden, zelfs niet binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen. Is je bestelling beschadigd aangekomen? Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact op via het contactformulier of e-mail met een duidelijke beschrijving en duidelijke foto's. We bekijken samen de situatie en zoeken een passende oplossing, zoals vervanging of terugbetaling. Als u niet aan deze voorwaarden voldoet, kan ik de terugbetaling of retournering helaas niet in behandeling nemen. Als de transporteur schade veroorzaakt door te laat leveren of helemaal niet leveren, dan kunnen wij hier niets aan doen. Indien u een ongedragen paar toch wil retourneren dient u contact op te nemen via het contactformulier of via e-mail. let wel op de kosten hiervoor zijn voor de de klant zelf. Bij geval van schade door levering zijn de kosten voor de verkoper. Ik hoop dat u tevreden bent met uw bestelling. Mocht u toch een klacht hebben, dan help ik u graag verder.
Artikel °9 Aansprakelijkheid
We zijn niet aansprakelijk voor indirecte schade, verlies of vertraging buiten onze wil om. Onze aansprakelijkheid is in ieder geval beperkt tot het bedrag van de bestelling.
Artikel °10 Privacy & gegevensbescherming
Je gegevens worden enkel gebruikt voor de verwerking van je bestelling en klantendienst.
Artikel °11 Overmacht
Bij overmacht brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. Zodra de overmachtsituatie voorbij is, lossen we onze beloftes in. Als dat te lang duurt, kan je afzien van je aankoop. Had je van tevoren al betaald? Dan krijg je je betaling binnen de 3 werkdagen terug. Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle waardoor we onze beloftes naar jou toe niet kunnen waarmaken. Hieronder vallen stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen of het niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden.